האשמים בקלקול מכונות הכביסה – החרדים ברוכי ילדים

דורון ראובן, מנהל השירות בחברת גל אור אומר בתגובה לאתר 'קול חי': "יכול להיות שאתית אתה צודק שזה נשמע לא טוב. אם אני עכשיו מקשיב לעצמי זה בהחלט אולי לא נשמע טוב, אבל לא מדובר חלילה בגזענות. לא בבית ספרנו. אני לא גזעני"
יוסי צלניקר 1 Comment on האשמים בקלקול מכונות הכביסה – החרדים ברוכי ילדים

האם משפחות ברוכות ילדים "מועדים" לשבור מכונות כביסה? כך לפחות משתמע מדברים שנשמעו בבית המשפט על ידי נציג של חב' גל אור- החברה שמעניקה את השרות למכונות הכביסה מתוצרת "האייר"

צילום: שוקי לרר
דורון ראובן, מנהל השירות בחברת גל אור אומר בתגובה לאתר 'קול חי': "יכול להיות שאתית אתה צודק שזה נשמע לא טוב. אם אני עכשיו מקשיב לעצמי זה בהחלט אולי לא נשמע טוב, אבל לא מדובר חלילה בגזענות. לא בבית ספרנו. אני לא גזעני"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האם משפחות ברוכות ילדים "מועדים" לשבור מכונות כביסה? כך לפחות משתמע מדברים שנשמעו בבית המשפט על ידי נציג של חב' גל אור- החברה שמעניקה את השרות למכונות הכביסה מתוצרת "האייר".

תושב בני ברק, בעל למשפחה ברוכת ילדים, תבע את חברת מייטק של ניופאן המייבאת את מכונות הכביסה של האייר, וכן את חברת 'גל אור' שמעניקה את השירות, לאחר שדלת מכונת הכביסה נשברה.

אולם לתשובה המפליאה של חב' גל אור לא ציפה התובע. מדברי ההגנה של נציג החברה עולה כי  ה"אשמים" בקלקול המכונה הנם "המשפחות ברוכות הילדים".

בכתב ההגנה נכתב כי ""מציינים התובעים, כי הינם משפחה ברוכת ילדים ושהם עושים שימוש במכונה 2-3 פעמים ביום.  הנתבעת תטען כי ייתכן שזהו ההסבר לשבר חלקי הפלסטיק במכונה"

 בפרוטוקול ביהמ"ש טען מר דורון ראובן, נציג חב' גל אור ל "אשמים" נוספים – החרדים בבני ברק.

"אני אומר שיסלח לי ביהמ"ש ויסלח לי האדון במגזר בבני ברק זה כמו אוטו שעולה 5 פעמים הלוך וחזרה."

 טענה זו הושמעה באולם ביהמ"ש, והשופט משה תדמור ברנשטיין אף לא טרח להשתיק את הטוען, כך טוען התובע.

דורון ראובן, מנהל השירות בחברת גל אור אומר בתגובה לאתר 'קול חי': "יכול להיות שאתית אתה צודק שזה נשמע לא טוב. אם אני עכשיו מקשיב לעצמי זה בהחלט אולי לא נשמע טוב, אבל לא מדובר חלילה בגזענות. לא בבית ספרנו. אני לא גזעני".

לעצם העניין הוא טוען כי "הדלת נשברת כשמעמיסים יותר מידי כביסה בפעם אחת, ולכן טענתי שזה כמו שאוטו עולה מספר פעמים ביום לירושלים ויש לזה בלאי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אנטישמי
    אין בעיה לא נרכוש מוצרים שלו ישנם די חברות טובות שהמוצרים שלהם מספיק חזקים ונותנים שירות טוב ולא מפילים את הכשלונות שלהם עלינו